Marketing sportowy obejmuje szeroki zakres działań, które co ważne, muszą współgrać ze sobą. W innym przypadku jest to albo nieefektywne, albo wręcz drażni jak fałszujący pianista. Trzeba pamiętać też, że nic nie zmienia się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, a jest to długotrwały proces budowy marki.
I oto pojawiam się ja (co prawda nie cały na biało 😉 ) byście nie musieli przechodzić przez tę długą drogę sami, albo gdy chcecie by ktoś z zewnątrz zweryfikował, jak to do tej pory działa.
Dlatego jeśli chcą Państwo zweryfikować/zmienić/ulepszyć swoje dotychczasowe działania marketingowe lub zorganizować udaną imprezę sportową – zapraszam do kontaktu 🙂
Obszar działania: Kraków / Małopolska / cała Polska
Obszary w jakich mogę Państwu pomóc to:
- całościowy plan działania – Strategia marketingowa
- budowa społeczności – Social media
- prawdziwa dwustronna współpraca – Sponsoring
- robienie hałasu – Promocja
- przebicie się do mediów – Public relations
- lepsze wydarzenia robione po coś – Eventy sportowe
- lepsza przyszłość dla planety i ludzi – ESG w sporcie
- Inne (usługi foto, psychologia sportu)